Srry for bad update

Men efter skolan åkte jag direkt hem och åt fort, bytte om och cyklade till ridhuset för att fota Julia och Annie. Blev en hel del fina bilder!

När jag fotat klart cyklade jag till Salsa, mockade och gjorde mat. Tog inne från hagen och borstade henne. Red ut med Hanna och det gick bra. Salsa var duktigt och snäll, som vanligt då vill säga.

När jag ridit där fick jag stressa lite till ridhuset igen för att rida lektion. Hoppning var det på schemat och det tänkte jag berätta om imon :) gick bra iallafall och hade Sussie för er som vet men det är och bryr sig ;)

Nu är jag i bilen och beställer pizza, så det blir gott gott i kväll! Så snart är jag hemma efter en lång dag fram och tillbaka på cykel och på häst.

/ Emelie

 


Kommentarer
Postat av: Sandra - Teamgustafsson

Svar: Tack så mycket! Va roligt att du fastnade för våran blogg!

Eran blogg är supersöt!

Sådan kommentar jag fick av dig gjorde min dag, Tack! :)

2012-03-23 @ 14:56:20
URL: http://teamgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0