Tävlings Schema!

Nu tänkte jag skriva om hur mitt tävlings schema ska se ut, jag är väldigt dålig på att skriva sådant.
Säger mest om en helg är ledig och de inte blir för mycket.... ågg dit åker vi eller där.
Sen så blir de bara något, de är mest pappa som bestämer de, för de är han som kör ;) hihi

Men tänkte ta mig ett försök, ska iallafall skriva ställen jag vill åka till, för Johanna och Matilda (mina systrar)
Måste också få tävla något.
Men jag skriver upp tävlingar som jag skulle vilja åka på och sen får vi se om jag åker på dem eller inte.

men de får ni såklart reda på, för de bloggar jag ju om! ;) thihi


Vi börjar med min stjärna! :D


Annie:

v12
*
Så åka till Västervik på lördag med Elitlaget... Hoppa la och la annars bara lag klassen!

v 13
* Baltic Cup

v 14
* ledigt! (ingen tävling)

v 15
* skulle vilja till Ljungby ryttarspel
 
v 16
* ledigt (inga tävlingar)

v 17
* Baltic Cup danmark


Sen har jag inte bestämt så mycket mer än.




Wendy:


v 12 
 * Söndag ska jag hoppa pay and jump 90 och 100

v 13
* Ledigt (ingen tävling)

v14
* Johanna och Matilda ska tävla 

v15
* Värnamo vill jag vill

Har inte kommit upp så många propositioner än på de tävlingar jag vill på, men detta ska jag åter komma med! Ska iallafall åka som mycket ocj lagom som möjligt nu! 


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0