Västervik!

Var med elitlaget och tävlade, Emelie var där också!
Vi börjar med för klassen (La) Annie var pigg som vanligt!
Inne på banan var hon fin, lyssnade inte så mycket, fick 1 ner i grunden!
Hon tar inte i för fem öre i la när de är så lågt, de känner man jätte väl!
Kom också lite nära på 3an ett räcke så hon petade de, var nolla resten utav banan sen.


(Dagen innan)


I lagklassen var jag taggad, Annie var mer än taggad....
På fram hoppningen var hon super pigg, hon kunde knappt trava.
Galopp galopp sa Annie! ;) hihi

Inne på banan var hon super fin, kom lite båligt in i kombinationen så jag fick driva rätt mycket där inne, så tappade jag såklart stigbyglen, hoppade  vatten mattan utan stigbygel.
I svägen försökte jag ta den (gick inte) Och så blev de ett framåt läge, inte farligt stort tycker jag inte!
Men Annie tog ett extra och blev flack och rev.... Lite synd på näst sista hindret också.
Men så är de, de var bara La + 5 så de var inte så stor skillnad precis.

Men Annie var super fin hela dagen så de är inte så mycket att klaga över!





Så jävla söta!!♥



Detta var dagen i västervik! Jag och Emelie hade den jätte mysigt i de fina varma vädret!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0