Wendy del 2

Trodde att hon hade slått sig på hindrena när hon hade hoppat, skadat dig osv.

Men så var de inte!

Första hoppträningen med wendy hopptränade jag för Frida, de gick ganska bra!
Hon stannade några gånger de var den filmen jag gjorde ni vet!
Men på den hoppträningen sa
Frida att jag skulle testa sporrar för
Hon lyssnade inte på min skänkel.
Hon började direkt att bli mycket bättre.

Hon stannade på första och sista hindret på banan 2 gånger på den träningen.
När vi hoppade själv så stannade hon också.
Vi visste inte vad de var för fel!
Men så en gång när pappa och jag hoppade själva igen då stannade också.
Varje gång man bara hade vilat i några minuter stannade hon första gången man styrde på hindret, om man bara svängde runt och kom på de igen så hoppade hon.
Hur högt de än va över 50 cm så stannade hon alltid först.

Jätte konstigt!!!

Men så en dag var de ingen hoppträning för Frida, då hoppade vi också själva för både pappa och Johanna.
Wendy stannade då med, då testade jag hoppa med ett spö.
Så varje gång hon tvekade så småler jag till.

Och hur de gick får ni veta imon!!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0