Åh nej!!

Fick veta att tävlingen i Flyinge är på
Gräs!
Och jag har älskat att hoppa på gräs innan, men förra året i Vetlanda gick jag och Annie omkull...

De hände såhär, att underlaget den helgen var inte bra i Vetlanda.
Hela underlaget släppte och hästarna fick en massa under hovarna.
Så broddarna hjälpte inte.
Så alla halkade runt och gräs banan var knappt ingen gräsbana kvar!

Så i msv a sista dagen skulle jag hoppa en oxer.
Och Annie halkade när hon skulle hoppa av, snäll som hon är hoppade hon ändå men stupade på andra sidan.
Hon rev hela oxen och allt.

Jag var liv rädd att hon hade skadat sig.
Sjukvårdare Kom och frågade hur de gick med mig, men jag brydde inte om hur de gick med mig jag var rädd att Annie hade skadat sig, så jag låg där och stor grät.

Hon fick bara ett litet skrubb sår på benet.
Och ända sen dess så har jag aldrig
Velat hoppa på gräs.

Men nu i helgen kommer de, i flyinge ska de vara på gräs! :O
Jag och pappa trodde de var på grus nepp nix gräs.

Men förhoppningsvis kommer foto ges bana vara lite bättre än va Vetlandas var då!

Jag ska klara hoppa detta nästa helg.
Jag har knappt inte hoppat på grus detta året och så nu gräs.
Hur ska detta gå?

Men jag ska göra se bästa av situationen!

Är de någon som ska dit?


/ Julia



Kommentarer
Postat av: kimman

Jaha, då fattar jag !

Kom dit ändå! :D



Men lycka till på SMkvalet gumsi <3

2012-05-06 @ 20:17:17
URL: http://kimwiip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0