Förlåt!

Nu är jag har, sitter för andra gången vid datan denna veckan!
Det har hänta en massa saker, både bra och lite sämre saker...
Måndag: Det var mest en lungn måndag!

Tisdag: Då red jag Wiper medans Johanna Red Wellis..
Då gick han bra han var lite smänd och så men han var fin!

Onsdag: Hoppträning, red Annie hon var mycket fin..... fästa dagen jag fick börja galoppera efter hennes vaccinering.
Blev mygbiten över hela ryggen! Har fått ta en massa mygspriter och salvor för de ska sluta klia :O

Torsdag: Efter skolan la jag mig med min syrra och solade!
Tur som jag har så steg jag på en humla som stack mig minst 5 gånger på foten :O
Jag kan fan inte göra något.... kan inte gå normalt och kan knappt inte rida!
Allt är helt hopplöst just nu, de kliar så mycket jag vet inte vad jag ska göra och de svider!
De är så obehagligt!!
Red Wiper också han var livrädd för fotbollspanen med vattenspridare som gick på andra sidan ridbanan.
Så hade stegrade lite och stack iväg, jag byte banan och då gick han mycket bättre.
Men då hade inte han så mycket energi kvar efter räddsalen av vattenspridan så jag kunde inte rida så länge! :/
Annie masserades också och då hade hon börjat makera att hon hade lite ont där bakvalvet sitter.
Så nu ska vi köpa en nya sadel så hon slipper att ha ont! ♥

Fredag: En helt vanlig dag, red inte så mycket pga sadlen.
Klippte mig också igår :D
Hihi, är jäte nöjd!! Kort och fint hår nu då!! :D

Lördag: Rida Annie, sedan fest hos farmor och farfar! :D
Mysigt!! Får se om jag åker till Anki en sväng idag och fixar tusse lite tills imon!

Söndag: Hoppa en pay and jump med Tusse!♥
Sks bara hoppa 70 och 80 cm, han har aldrig hoppat på gräs eller varit på Vetlandas anläggning innan!
Men jag hoppas att de kommer gå bra! :)
Love it!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0