Ridskolecupen

Gick jätte bra, jag hoppade Fanny och är jätte nöjd. Det var LD så 80 för henne och hon hoppade jätte bra!

Vi hade bra tempo för att vara hon iallafall ;) och sen hoppade vi av stort ett par gånger, han inte riktigt blir klar och hon svarade inte riktigt för mina hjälper men duktigt som hon så ställer hon alltid upp! Försiktigt om benen också :D

Slutade på en delad andra plats så är grymt nöjd. Fick massa 8:or och någon 7:a tror jag, för det var stilbedömning.

Hela laget slutade på en andra plats så det var riktigt kul, även om vi ville vinna haha! :) alla var jätte duktiga tycker jag!

Min kompis filmade så det kommer nog film på det senare och bilder kommer också såklart! :D

/ Emelie

Bilden har Thezzan fotat, hoppas det är okej att jag lånade den? :)


Kommentarer
Postat av: Thezzan

jahaddå! :D <3

2012-05-20 @ 15:21:34
URL: http://theresiasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0