RIP!♥

Igår var vi tvungna att ta bort min kanin Kalle!
Han blev svårt sjuk, han kunde inte stå eller hoppa.
Han trillade och de verkade som han var selamad i benen!♥
Så igår på eftermiddagen tog vi med han till vårat stall i hässle och tog ett sista farväl av honom.
Han var verkligen helt genom snäll.
Jag kunde släppa han lös i huset och bara roppa på han så kom han.
De sötaste de är att han heter kalle men de är en hon, de fick vi veta efter ett par år när jag kollade noga på honom.
Men jag säger ändå att Kalle är en han!
Men nu finns han med alla andra våra kaniner i himlen.♥
han vat verkligen en av världens sötaste och snällast kaniner!
han blev hela 9 år, jag fick han när jag var 6 år på min födelsedag och nu är jag 14 år nästan 15 om en månad ungefär.
Du var en underbar kille/tjej. Jag kommer sakna dig jätte mycket nu, där din bur stod den platsen ärhelt tom...
och det är en tom plats också i mitt ♥
Rest in peace

Kommentarer
Postat av: gotlandsryttare Karro

RIP :(

2012-05-20 @ 16:26:00
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0