Salsa idag

Red ut med Frida idag, vi red speedwayrundan. Tyvärr så var det ju speedway ikväll så det kom massa bilar hela tiden menmen ;)

Red på hacket idag och Salsa var pigg, när vi galopperade på så var jag bakom Frida, så jag höll först tillbaka henne och sen släppte jag henne, det tyckte hon var kul :D

När vi kom ner på slingan och galopperade fick jag knappt stopp på henne för hon blev lite stark och drog, fast Salsa är ändå alltid kontrollerbar. Men hon drog ner huvudet hela tiden ;)

Hon blev svettig så jag duschade av henne och sen drog jag bort vattnet så fick hon gå in och äta.

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Olivia

Söt ponny! :)

2012-05-22 @ 21:17:03
URL: http://messiolivia.blogg.se/
Postat av: Josse

Hur rider man den ? :P Jag kan ju inte jätte många så jag är intresserad av o lära mig några av era ;D

2012-05-23 @ 09:55:37
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0